Viser innlegg med etiketten hummer. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten hummer. Vis alle innlegg

lørdag, oktober 23, 2010

Humre humre

Hummer er sjuke vesener. Av en eller annen grunn virker det som om de liker Billy Joel. Det er noe merkelig å kjøre med hummer i bilen (igjen, Yaris er egentlig ikke å regne som bil) og høre knatrelyder når Billy Joel kommer på radio.

P3 har live-sending i 72 timer. Veldig hyggelig program. Selv etter å ha hørt ti timer av det i dag. Tross Billy Joel. Der, jeg har nevnt ham tre ganger. Det får holde. God natt.

torsdag, oktober 21, 2010

Første snøfall

Vel vel. Da var det på tide igjen. Første snøfall. Som i fjor, på denne tiden, skal jeg ned til Sørlandet og hente hummer. Kjørende i en Toyota Yaris, som strengt talt ikke burde vært lov å kalle bil. Kjøretøy, kanskje.

Det blir en fin tur. Så får alle hundene glede seg til å leke med snøen som snart blir liggende.