Viser innlegg med etiketten Henie-Onstad. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten Henie-Onstad. Vis alle innlegg

søndag, november 28, 2010

Tilbake

Julebordsjåfører har mulighet til å besøke gamle tomter. Eventuelt tomter fra før i dag. I går.

Når jeg gikk en liten tur på Høvik lørdag formiddag, tenkte jeg på hvor fint lys det må være på kvelden her ute med disse fantastiske skulpturene. Siden jeg ikke hadde med skikkelig kamera på dagtid, ble det sånn passe banan i dagslys.

På kvelden ble det figurparkteater.